Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-Z MUGEN RR: Японската версия

02.08.2011 11:36
Туит

MUGEN представи японската версия на CR-Z MUGEN RR. За съжаление и в новия пресрилийз се уточнява, че това е единствено демонстрационен автомобил.

Разликата между CR-Z MUGEN RR и представения на Фестивала на скоростта в Гуудууд модел е мястото на производство. MUGEN Euro, европейското подразделение на специализираната в тунинга на Honda компания, бе отговорно за оригиналния проект, докато този е дело на японското крило M-TEC.

CR-Z MUGEN RR използва аеродинамичен пакет, сходен на европейския модел, но не и същия. Сплитерът, праговете, дифузорът и крилото, например, са значително по-агресивни.  Същевременно предният и задният капак, вратите и новият под са изработен от карбон, а стандартният ауспухов накрайник е заменен с два централно разположени.

Подробностите относно техниката, които японците публикуват за своята версия, са твърде оскъдни и се отнасят единствено до спортното окачване и четирибуталните спирачни апарати. Дали този CR-Z MUGEN RR обаче използва модифицирания силов тракт на европейския модел, не се разбира.

Въпреки това от официалното съобщение става ясно, че лаковото покритие е Valencia Orange Pearl, колелата са 18-цолови, а салонът е тапициран в естествена кожа и алкантара. Добавена е и нова информационна система, която включва аудио, навигация, но и специален модул за следене на състоянието на шасито, двигателя, както и времената, регистрирани на писта.

За съжаление и в това съобщение MUGEN отрича за евентуално серийно производство и уточнява, че CR-Z MUGEN RR е само демонстрационен автомобил.

Коментари
comments powered by Disqus