Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda дели тестови километри със Super Aguri

23.11.2007 13:11
Туит

Honda Racing получи много критики за подхода, който използва на „Каталуня“ миналата седмица. Японският тим предостави програмата за развитие на млади пилоти на Super Aguri, за да не надхвърли позволените 30 000 километра тестове на сезон.

В края на октомври Honda обяви, че трима млади пилоти от поддържащите GP2 серии ще тестват за отбора на „Каталуня“. Андреас Цубер, Лука Филипи и Майк Конуей дебютираха във Формула 1 с RA107, но под „шапката“ на Super Aguri, вторият тим на японския производител. По този начин Honda ограничи дистанцията, която трябваше да прибави към своя актив след тестовете в Барселона, и остави сериозен резерв за последната подготвителна програма през годината на „Херес“ в началото на декември.

Босът на Force India Колин Колс бе един от ръководителите, които не скриха възмущението си: „Имаме споразумение относно тестовете и те (Honda) не го спазват!“.

На този етап Honda Racing има най-голям километраж от всички отбори – 25 714 км. Renault е с 25 351 км, BMW Sauber - с 25 095 км, а McLaren - с 25 075 км.

Всички отбори коригираха своите програми по начин, който да им позволи максимален километраж за последните тестове през сезона на пистата „Херес“ идния месец.

От Honda отричат обвиненията. Шефът на развойната дейност в японския тим Джаки Екеларт заяви: „Honda Motors помоли Super Aguri да тества с RA107. Програмата бе водена от Super Aguri, но това е автомобилът, с който се състезавахме през годината.“

Коментари
comments powered by Disqus