Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda EV-STER: Нова генерация

30.11.2011 12:02
Туит

Една от изненадите на тазгодишното изложение в Токио дойде от Honda, която представи прототип на малък спортен автомобил, задвижван изцяло от електричество.

Двуместният кабриолет, който е дълъг 3570 мм, е максимално олекотен благодарение на композитните сплави, използвани при изработката на шасито. Ползите от това са две – отлична динамика и висока ефективност.

Електромоторът (за съжаление няма информация за техническите му характеристики) задвижва колелата на задната ос и ускорява мъника от 0 до 60 км/ч за 5 секунди при максимална скорост от 160 км/ч. Същевременно литиево-йонната батерия позволява пробег от 160 км благодарение на своя капацитет от 10 кВт/ч. Тя се зарежда посредством стандартната електрическа мрежа за повече от задоволителните 3 часа при стандарт от 220 волта и за 6 при 110.

По много интересен начин са решени воланът и контролните уреди в купето. Управлението се осъществява от два джойстика, а върху трите мултифункционални екрана се изобразява не само пълната информация за базовите системи на автомобила, но и опциите, налични за аудио и навигационните системи, както и свързаността с интернет.

На този етап няма информация за евентуално серийно производство, но пък в официалното съобщение изрично е подчертано, че „Honda остава отдадена изцяло на идеята да развива спортни модели, които надхвърлят очакванията на клиентите и да предоставя впечатляващи и вълнуващи продукти за мобилност“.

Коментари
comments powered by Disqus