Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda HSV-010 GT: Наследникът

20.01.2010 09:35
Туит

Honda разкри още информация относно новия си състезателен автомобил - Honda HSV-010 GT, който ще замести NSX в японските серии Super GT.

Honda HSV-010 GT ще се състезава в клас GT500 в националния шампионат на Япония в сериите Super GT на мястото на NSX. С предишният модел през 2007 г. Дайсуке Ито и бившия пилот от Формула 1 Ралф Фърман спечелиха шампионската титла при пилотите, а отборът им - Autobacs Racing Team Aguri при отборите.

Новият състезателен автомобил ще използва 3,4-литров атмосферен V8 двигател с мощност от „500 или повече конски сили и 392 или повече Нм максимален въртящ момент”, както се казва в официалното прес съобщение от Honda.

С дължина от 4675 мм и широчина от 2000 мм, новият спортен болид е с 65 мм по-дълъг и със 100 мм по-широк отколкото своя предшественик. Междуосието е 2700 мм, което е с цели 170 мм в повече от това на NSX. Относно теглото на автомобила, японците запазват мълчание.

Honda решиха да продължат с производството на Honda/Acura NSX и HSV-010 GT ще бъде следващата генерация на модела. Преди това бъдещето на NSX бе неясно, тъй като японската компания реши да го спре от производство и да се съсредоточи върху направата на по-масовите си модели. Така или иначе в бъдеще NSX ще продължи да ни радва под формата на HSV-010 GT, чийто първи тест на пистата „Сузука” ще бъде на 21 март.

Коментари
comments powered by Disqus