Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda Insight Hybrid: C'est la vie

09.01.2009 10:32
Туит

Белгийското официално принт-издание на Honda публикува техническите характеристики на японския хибрид два дни преди неговата официална премиера в Детройт.

Както се и очакваше, автомобилът ще бъде снабден с 1,3-литров 4-цилиндров бензинов двигател (88 к. с. при 5800 об./мин. и 123 Нм при 4600 об./мин.), ползван от Civic IMA Hybrid. В тандем с него ще работи електромотор с мощност от 13,6 "коня" и 103 Нм максимален въртящ момент.

Хибридът е оборудван с безстепенна CVТ трансмисия. Енергията, отделяна при спиране, се използва за захранване на електромотора, което според Honda допринася за средния разход от 4,4 литра на 100 км (101 г/км). За сравнение, предстоящият да излезе Prius III ще харчи 4,3 литра бензин. Insight Hybrid (ДхШхВ 4395 х 1695 х 1425) е по-малък по отношение на външните габаритите от Prius.

Европейската модификация на модела ще се предлага в две изпълнения - Comfort и Elegance, като базовата версия ще притежава ABS, ESP, климатроник и CD-радио. В допълнение по-високото ниво на оборудване ще има на борда парктроник, автопилот, фарове за мъгла, предни седалки с подгряване и сензор за дъжд.

Коментари
comments powered by Disqus