Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda Jazz Hybrid: Яко зелено

28.09.2010 16:50
Туит

Автомобилът ще споделя голяма част от компонентите на Insight, сред които са бензиновият 1.3-литров двигател и хибридната технология.

Honda представи част от детайлите около хибридната версия на Jazz, която трябва да дебютира в края на седмицата на автомобилния салон в Париж.

„Зеленият“ модел се различава визуално от обикновените си събратя по обновените фарове с лек синкав контур, новата предна решетка, броните, „кристалните“ задни светлини и хромирания напречен елемент под задното стъкло.

Jazz Hybrid споделя голяма част от компонентите на Insight, сред които бензиновия 1.3-литров двигател и хибридната технология. Електрическия и бензиновия мотор ще си партнират със CVT трансмисия, а при ниска скорост автомобилът ще може да се движи изцяло на ток.

По данни на Honda моделът ще се нуждае от 3.7 л за 100 км пробег и ще отделя по 104 г CO2 на километър. Така хибридния Jazz ще изхвърля с 21г/км по-малко вредни емисии от бензиновия си аналог с 1.2-литров двигател и ще е с 23% по-икономичен от най-продаваната версия на модела 1.4 ES.

В интериора на автомобила неговите бъдещи собстеници ще открият табло в един цвят и бутони и уреди със синя подсветка. Хибридът ще бъде първият от гамата на Jazz, който ще може да бъде поръчан с кожен салон за Европа. Въпреки поставянето на акумулаторите под пода на багажното отделение, инженерите на Honda са успели да запазят непроменен неговия обем от 300 л и съответно 831 л при свалени седалки.

Коментари
comments powered by Disqus