Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda Jazz: Порадък за Новата година

30.11.2010 13:51
Туит

Honda показа фейслифта на предназначения за Европа Jazz. Хибридът, за който писахме по-рано, ще се появи на пазара още през февруари.

Оптичните промени засягат основно предната част, като тяхната цел е да намалят коефициента на челно съпротивление (от 0.336 на 0.330 Cd). Задната броня също е ревизирана, а в салона са добавени някои апликации от хром, тапицерия от естествена кожа и новото арматурно табло.

Гамата двигатели на практика остава непроменена, но емисиите CО2 са намалени, макар и несъществено. Базовият 1,2-литров мотор отделя 123 г/км при среден разход от 5,3 литра, докато съответните стойности при 1,4-литровия i-VTEC са 126 г/км и 5,5 литра. По-важното в случая обаче е, че познатата от предходната генерация безстепенна трансмисия се завръща под капака на Jazz. Тя ще бъде стандартна за хибридната версия и ще се предлага като опция за 1,4-литровия модел.

В началото на следващата година Jazz най-накрая ще получи хибридната система на Insight (1,3-литров ДВГ и електромотор). По данни на Honda моделът ще се нуждае от 4,5 л за 100 км пробег и ще генерира по 104 г CO2 на километър. Така хибридният Jazz ще отделя с 19 г/км по-малко вредни емисии от бензиновия си аналог с 1.2-литров двигател и ще е близо с 20% по-икономичен от 1,4-литровата версия.

Промените по фейслифта на Jazz завършват с новите настройки на окачването, които според официалния пресрилийз „ще подобряват нивата на комфорт и управлението“.

Коментари
comments powered by Disqus