Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda настоява за Дейвидсън

30.01.2008 10:01
Туит

Honda ще иска от Super Aguri да номинира Антъни Дейвидсън и през 2008 година, заяви изпълнителният директор на отбора Ник Фрай. Японският производител обяви намеренията си и през този сезон да подкрепя най-малкия тим на стартовата решетка, но в замяна очаква пилотска линия, която има потенциал да генерира полезна обратна връзка за автомобила.

Сузуки Агури отдавна не крие информацията, че отборът му изпитва финансови затруднения след провала на спонсорския договор с петролната компания SS United в средата на миналия сезон. Една от възможностите за компенсация е номинацията на по-малко опитен състезател, но със стабилен бюджет. Според Reuters става дума за бившия състезател на Jordan и тестови пилот на Williams Нараин Картикеян, който се ползва с подкрепата на индийска инвеститорска група. За Ник Фрай обаче подобни експерименти са неуместни и не съответстват на политиката на Honda.

„Ние искаме от Super Aguri пилоти, които да отговарят на определени стандарти“, коментира Фрай по време на представянето на новия болид RA108. „За да си сигурен, че информацията, която инженерите получават, е постоянна и коректна, трябва да разполагаш с наистина качествени хора. Антъни определено е от тези, които отговарят на стандартите. Не съм убеден, че пилотът, който споменахте (Картикеян), ще покрие нашите изисквания.“

Бившият състезател Агури Сузуки постави началото на Super Aguri в края на 2005 година, когато Honda се отказа от услугите на Такума Сато. Причината тимът да се появи на бял свят е желанието на японския производител да формира собствен В-отбор и да осигури бъдещето на Сато във Формула 1. Миналия сезон Super Aguri използва шасито на Honda от 2006 година, спечели първите си точки в шампионата и на моменти се представяше много по-силно от своя благодетел. Водещият тим на японския производител дори изоставаше в отборната надпревара, като единствено блестящото представяне на Дженсън Бътън в Китай (предпоследен старт за сезона) остави Super Aguri на по-задна позиция.

В стартовата листа, която ФИА публикува в началото на година, присъстваха имената на Такума Сато и Антъни Дейвидсън. Ръководството на Super Aguri обаче отрече появилите се в резултат на това слухове, че пилотската линия на отбора е потвърдена.

„Разговаряме с различни хора, но първо Honda трябва да даде одобрението си“, коментира административният директор на Super Aguri Даниел Одето. „На този етап предпочитаме да запазим същите пилоти. Такума е основната причина отборът да съществува, а Дейвидсън е фаворитът на Honda. Но не трябва да пренебрегваме и факта, че имаме нужда от силен партньор. Ако той осигури стабилно финансиране и иска от нас да номинираме определен пилот, той все пак трябва да има достатъчно качества и ФИА да го одобри.“

Според Фрай поддръжката на втори тим е в ущърб на водещия отбор на японския производител, но ръководството на Honda категорично подкрепя проекта. „Целта е през 2008 година Super Aguri отново да бъде на стартовата решетка, но това, което аз и (Рос) Браун желаем и се стараем да правим, е външният проект да не се отразява негативно върху основната ни дейност. На този етап мога да потвърдя, че те ще получат двигатели и подкрепа от страна на Honda. В момента договаряме какъв точно съпорт ще предоставим.“

Коментари
comments powered by Disqus