Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda: Нов хибриден модел

15.05.2007 11:05
Туит

Honda планира производството на масов хибриден модел, който ще се появи на пазара в края на десетилетието. Предполагаемата цена на продукта е 20 000 евро. Премиерата му е предвидена за 2009 година, няколко месеца след презентацията на първото спортно купе на японския производител, базирано на хибридната технология. Очаква се производството да достигне до 200000 бройки на година.

Вицепрезидентът на Honda Motor Europe Кен Кейр коментира пред Automotive News, че новият хибриден модел ще се позиционира в сегмента на фамилните автомобили. По всяка вероятност ще се предлага в целия свят, като цената му ще бъде значително по-ниска от тарифите, на които в момента се продават хибридните возила.

Компромиси по отношение на използваната технология за задвижване няма да има. Не се предвижда производството на версия с класически двигател с вътрешно горене, което означа, че моделът ще разчита единствено на хибридна система.

Във връзка с малкия спортен модел Кейр коментира, че окончателният дизайн не се доближава много до студията, която Honda представи в Женева през месец март. Той е „много по-близко до спортния концептуален Remix (на снимката), дебютирал на автомобилното изложение в Лос Анджелис през ноември 2006.“

Коментари
comments powered by Disqus