Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda NSX ще се опита да постави рекорд на Нюрбургринг

30.03.2015 10:29
Туит

Автомобилът е оборудван с битурбо DOHS V6 двигател и три електрически мотора

Спортният автомобил Honda NSX в близко бъдеще ще бъде тестван на Нюрбургринг. Компанията планира да постави нов рекорд на пистата. В съобщението на компанията се казва, че автомобилът вече е участвал в редица състезания на писта и, ако се съди по резултатите, спортният модел е в състояние да стане новият шампион на писта.

Автомобилът е оборудван с битурбо DOHS V6 двигател и три електрически мотора. Задвижващата система работи в комбинация с 9-степенна предавателна кутия с два съединителя. Предните електрически двигатели се използват за динамичното разпределение на въртящия момент и за подобряване на характеристиките на ускорението на автомобила, задният (разположен между двигателя и трансмисията) подкрепя ускорението, спирането и превключването на предавките. Според производителя благодарение на това NSX няма никакво забавяне при стартиране от място. Шасито е изработено от здрави и леки материали.

Спортният автомобил има четири режима на управление: Quiet, Sport, Sport + и Track. Технологията регулира двигателя, трансмисията, окачването, както и звука на двигателя. Режимът Quiet е предназначен за шофиране при ниски скорости; Sport и Sport + позволяват да се премине към по-динамично шофиране: реакциите на NSX стават все по-остри. Когато активирате бутона Track, тогава автомобилът разкрива напълно потенциала си.

Нека да си припомним, че публичният дебют на автомобила се състоя на салона Женева. Над външния вид на колата са работили дизайнери от развойния център на Honda в Реймонд, Охайо. Отличителните особености на на NSX са въздухозаборниците на предния капак и ниската линия на покрива. В сравнение с концепта, който бе представен през 2013 г., серийната версия е по-дълга със 79 мм  и по-широка с 25 милиметра.


Коментари
comments powered by Disqus