Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda Odyssey: Финалната фаза

21.06.2010 10:32 1
1
2571876082
Туит

Honda публикува първите официални фотографии и технически характеристики на новия миниван Odyssey. Задвижването ще бъде поверено на 3,5-литров V6.

Серийният модел е на практика идентичен с представения в Чикаго Odyssey Concept. Запазени са масивната радиаторна решетка с три ламели (сходна с тази при Accord Crosstour), изтеглените назад челни светлини и съединените задни, голямото остъклено пространство и задният спойлер. Върховата версия на японския миниван ще може да се похвали също с ксенонови светлини, 18-цолови колела, 12,6-цолови (320 мм) вентилирани дискове отпред, електрически огледала с интегрирани в тях мигачи и автоматичен заден капак.

Салонът на Touring Elite версията е оборудван с висококчаествена аудиосистема, GPS навигация, мултимедийна HDMI система за пътниците на задния ред, отделен извод за променлив ток с мощност до 150 Вт, хладилна жабка, тапицерия от естествена кожа, отопляеми предни седалки, общо 15 поставки за чаши и специално кошче за боклук. Още серия екстри ще глезят клиентите на марката, но за тях, както и за динамичните показатели на модела, ще знаем на по-късен етап.

Единствената информация засега около силовия тракт е, че Odyssey ще получи 3,5-литров V6, който ще изминава 19 мили с един галон в градски трафик и 28 на магистрала благодарение на новата система за променливо газоразпределение на японците. Приравнено към европейския стандарт това означава съответно 12,4 и 8,4 литра за 100 км пробег.

Останалите технически характеристики на Odyssey ще бъдат публикувани успоредно с пазарната му премиера тази есен.

Коментари

Анонимен
Unikalna kola tochno takava iskam,samo nikoi da mi q podari shte e prekrasno...

comments powered by Disqus