Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda показа как ще изглежда новият хечбек Civic

01.03.2016 13:57
Туит

В Европа серийната версия на колата ще се предлага с 1,0-литров бензинов двигател

Honda разкри по време на автомобилното изложение в Женева прототип на новото поколение Civic с каросерия хечбек. Представител на марката каза, че концептът ще е почти идентичен със серийната версия на автомобила, която ще се продава през 2017. Моделът ще бъде сглобяван в завода на японската компания в Суиндън, Великобритания.

Civic във версия хечбек е станал с 30 мм по-широк, с 20 м по-нисък и със 130 мм по-дълъг от своя предшественик. Колата е с по-дълго междуосие, къси надвеси и лъскава каросерия. Автомобилът е оборудван с големи въздухозаборници, нови брони, светодиодна оптика, изпускателна система с два накрайника и спойлер.

В Европа серийната версия на колата ще се предлага с 1,0-литров бензинов двигател с три цилиндъра. Задвижващият агрегат генерира 127 к.с. и 200 Нм въртящ момент. Моторът ще работи в тандем с шестстепенна механична трансмисия. Освен това в двигателната гама ще влезе четирицилиндров бензинов турбо мотор с работен обем 1,5 литра.

Известно е, че през ноември миналата година Honda представи новото поколение Civic с каросерия купе. Автомобилът е построен върху същата платформа като седана. Новият модел притежава LED оптика и различна радиаторна решетка. Автомобилът разполага с усъвършенствани системи за безопасност, като адаптивен круиз контрол, огледало за обратно камера, функция за автономно спиране и система за поддържане лентата на движение. В салона на автомобила е монтирано дигитално арматурно табло, информационно-развлекателна система с поддръжка и AndroidAuto AppleCarPlay, 7-инчов сензорен екран и автоматичен контрол на климатроника.

Под предния капак на новия автомобил е монтиран 2,0-литров DOHC I-VTEC, оборудван с 6-степенна механична скоростна кутия или с безстепенна трансмисия CVT. Мощността на мотора е 158 конски сили. Освен това в двигателната гама влиза 1,5-литров 4-цилиндров DOHC с турбокомпресор, работещ заедно с CVT. Мощността на този двигател е 174 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus