Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda представи европейската версия на кросоувъра CR-V

02.10.2014 11:33
Туит

Нов е 1,6-литровият дизелов мотор с мощност 160 конски сили

Honda разсекрети европейската версия на кросоувъра CR-V в навечерието на официалната премиера на автосалона в Париж. Отвън автомобилът практически не се отличава от версията за САЩ, представена по-рано, но двигателната гама е изменена.

Новия CR-V се разпознава с промененото си лице. Наред със светлините  фаровете, радиаторната решетка, фаровета за мъгла, нов дизайн са получили и броните. Кросоувърът е с нови LED задни светлини, модифициран заден капак и нова броня.

Нов е 1,6-литровият дизелов мотор с мощност 160 конски сили. От пролетта на 2015 г. вместо дизела 2,2 i-DTEC (150 к.с., 350 Н•м) европейците ще получат новия двигател с дизелов гориво: 1.6 i-DTEC от серията Earth Dreams (160 к.с., 350 Нм).

За форсирания мотор i-DTEC е предвидена версията с двойно задвижване с шестстепенна механична трансмисия. Освен увеличена мощност вредните емисии на въглероден диоксид са 130 г/км. Това е с 11% по-малко, отколкото при предшественика.  При CR-V опционално се появява деветстепенна автоматична трансмисия, която ще намали разхода на гориво с 20% (отколкото предишната петстепенна).

Освен това Honda CR-V ще се предлага с досегашния 1,6-литров мотор с мощност 120 конски сили. Автомобилът с този двигател ще бъде оборудван с предно предаване и шестстепенна механична трансмисия
След обновяването си Honda CR-V ще получи развлекателно-информационна система HondaLink и усъвършенствана навигация. Заедно с това кросоувърът може да бъде оборудван с новата система CarPlay iOS, която е разработена съвместно с компанията Apple.

Модернизираният всъдеход е конкурент на моделите Mazda CX-5, Toyota RAV4, Jeep Cherokee, Ford Escape и Nissan Rogue. До момента не е известно дали ще бъдат променени цените след обновяването на модела.

Коментари
comments powered by Disqus