Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda представи на салона в Ченду кросоувъра XR-V

01.09.2014 11:32
Туит

Европейската версия ще има и 1,6-литров дизелов двигател

Японската компания Honda  представи официално новата версия на компактния кросоувър, носещ наименованието XR-V. Дебютът на новия автомобил се състоя на автосалона в китайския град Ченду.

В Япония практически идентичният модел дебютира през декември миналата година с името Vezel. На североамериканския пазар всъдеходът се нарича Honda HR-V и се продава от началото на 2014 г.

Автомобилът е построен върху платформата на Honda Fit/Jazz. Дължината на китайската версия XR-V е 4275 мм, широчината - 1770 мм, а височината и междуосието са съответно 1605 и 2610 милиметра.
Дизайнът на автомобила е претърпял някои изменения в сравнение с предишните версии. Кросоувърът е с нова предна броня и видоизменена оптика.

Двигателната гама на всъдехода включва бензинови мотори  с работен обем 1,5 и 1,8 литра. Европейската версия на колата ще има и 1,6-литров дизелов двигател, а в Япония XR-V може да получи и хибридна задвижваща система.

Моделът е създаден преди всичко за японския пазар. Междувременно кросоувърът ще се появи и на пазара в Европа.. Основни конкуренти на автомобила ще бъдат Opel Mokka и Nissan Juke.

Коментари
comments powered by Disqus