Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda се зае с разработването на компактен роудстър

08.05.2014 09:59
Туит

Твърди се, че автомобилът ще се продава и в Европа

Honda започна разработването на серийна версия на компактния роудстър S660. Според японските медии автомобилът може да тръгне на конвейера още през следващата година. В базовата си версия S660 ще получи турбо мотор с работен обем 0,6 литра и мощност от 64 конски сили.

По неофициални данни автомобилът ще се продава в Европа. По-скоро, версията S660, предназначена за пазарите на Стария континент, ще получи друг силов агрегат. А именно, тук ще се появи по-мощният 1,0-литров мотор, който генерира  от порядъка на 100 конски сили. Нищо обаче не се съобщава за динамичните показатели на роудстъра.

Honda S660 ще се конкурира на японския пазар най-вече с Daihatsu Copen, чийто концепт бе представен през миналата година. Новият автомобил ще бъде оборудван  с трицилиндров мотор с работен обем 660 куб. см, куплиран с вариатор. Известно е, че предишното поколение на роудстъра Copen бе спряно от производство през 2012 г.

Коментари
comments powered by Disqus