Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda ще се конкурира с Ferrari до края на годината

18.08.2015 11:43
Туит
Honda ще се конкурира с Ferrari до края на годината

Обновеният двигател на Honda ще бъда равностоен на задвижващата система на Ferrari, категорични са от японската компания. Дебютът му ще бъде тази седмица на "Спа-Франкоршан" в Белгия.

Промените по двигателя, който работи под капака на McLaren MP4-30, са най-съществените от началото на сезона. Ревизирани са горивната камера, входящите и изходящите колектори и газоразпределителната система. Благодарение на тях Honda ще навакса изоставането си спрямо Ferrari и ще е крачка напред спрямо Renault, твърди спортният директор на Honda Ясухиса Араи.

"На "Спа" ще използваме финалната версия на двигателя, но още на следващото състезание ще има промени по периферията", коментира Араи. "В Белгия ще дебютира третата генерация на двигателя, а междувременно започнахме развитието на тази за следващата година. Четвъртата ще бъде на нивото на Mercedes, това е целта ни. Третата трябва да е конкурентна на Ferrari. Това е голяма крачка напред."

McLaren изостава в развитието на шасито си, което маскира прогресът на Honda. Това е причината Red Bull да има по-добри резултати от британския тим.

"Автомобилът няма толкова добро механично и аеродинамично сцепление колкото този на Red Bull. Сравнихме GPS данните. Нужно е време, за да се извлече максимума от шасито и целия аеродинамичен пакет - ъгълът на атака на крилата, височината на окачването и прочие. Заради проблемите с надеждността много компоненти бяха сменени по време на зимните тестове. Ето защо много често използваме първата петъчна тренировка за събиране на данни и тестове."

McLaren и Honda записаха най-силния си резултат от началото на сезона в Унгария, след като Фернандо Алонсо завърши пети, а Дженсън Бътън - девети.

Коментари
comments powered by Disqus