Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda замразява новия NSX

17.12.2008 16:23 5
5
2571837502
Туит

След шокиращата новина, че Honda напуска Формула 1, от компанията признават, че са принудени да спрат развойната дейност по наследника на суперспортиста NSX.

Обхваналата Honda финансова криза се явява причина за замразяване на 5,5-литровия NSX, чиято мощност щеше да прехвърли границата от 600 к. с. Генералният мениджър на японците Такео Фукуи обяви, че макар прототипът вече да е в движение, довършителната работата по него ще бъде временно прекратена.

Преди да изненадат автомобилната общност с тази неприятна новина, от Honda се очакваше да покажат първата студия на бъдещия NSX на автосалона в Детройт. Производството на последното поколение на NSX спря през 2008 година без да е заменено от директен наследник.

Коментари

JAPAN-POWER
На европейските производители им се размина за пореден път..много е лошо коли като Нисан Скайлайн Р35 за 70 000$ да смазват по пистите поршета и ферарита за по 200 000 и от горе евро.Каквато ще бъде и НСХ :)

Matheo
Ей пич, Сеат ли си, лион лиси. Ти ли ще ми кажеш кой прави грозни коли бре, вафла с фъстъци и шоколад. Аман от тикви и зарзават.

Silver Lion
Oще един безлична японска кочина отива към фалита.Чао и не правете грозни коли никога повече

Радко
Това е затишие пред буря.Много скоро ще има голямото завръщане, и то на предни позици.Просто аз вярвам в HONDA

:(
:(

comments powered by Disqus