Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хорнер: Критикуват ни, защото сме креативни

30.07.2012 13:34
Туит
Хорнер: Критикуват ни, защото сме креативни

Тим-шефът на Red Bull Кристиан Хорнер изрази недоволството си от това, че неговият отбор винаги попада в центъра на вниманието що се отнася до техническия правилник и интерпретирането му.

Седмица след споровете около картите за управление на двигателите, използвани в Гран при на Германия, легалността на RB8 отново стана тема номер едно в падока. Този път причината бе свързана с устройство, което екипът на Кристиан Хорнер е използвал, за да променя на ръка настройките на очакването. По време на канадската Гран при ФИА е инструктирала Red Bull да направи съответните модификации, за да е необходимо корекциите да се осъществяват единствено чрез специални инструменти, както гласи правилникът.

Появиха се спекулации, че Red Bull използва тази система, за да променя настройките на окачването при условия на закрит парк, което е сериозно нарушение на правилника. Кристиан Хорнер обаче отрече напълно това и заяви категорично, че липсата на наказания за отбора е достатъчно доказателство, че дизайнът на RB8 следва регулациите.

„В крайна сметка резултатите излизат след квалификация, след състезанието и те гласят, че нашият автомобил отговаря на правилника“, коментира Хорнер пред Autosport. „Всичко останало са пълни глупости. Все пак ФИА и стюардите решават дали даден автомобил е легален или не. Всеки път останалите отбори оспорват нашия автомобил и всеки път той отговаря на правилника.“

Картите на двигателите Renault, както и системата за корекция на окачването, не са единствените проблемни зони на RB8. ФИА поиска от Red Bull да промени също дизайна на пода на своя автомобил, както и главините. Миналата година пък Федерацията модифицира част от тестовете си, след като отборите оспориха легалността на предното крило и пода именно на RB7.

„Формула 1 е конкурентен спорт, но правилата са написани така, че позволяват интерпретация“, продължава Хорнер. „Като започнем от HRT и стигнем до Red Bull, всеки тим интерпретира правилата, в противен случай автомобилите ни ще бъдат еднакви. Това, че сме силни, е резултат отчасти на нашата изобретателност. Не мисля, че трябва да ни критикуват за това, че сме креативни.“

Коментари
comments powered by Disqus