Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хорнер: Просто нямахме KERS!

27.03.2011 11:49
Туит

Тим-шефът на Red Bull Кристиан Хорнер призна, че неговите пилоти не са имали на разположение KERS този уикенд.

След като Фетел и Уебър не използваха KERS по време на квалификациите, в падока започна да се говори, че RB7 е оборудван с иновативна система, която функционира единствено при стартиране. Двамата пилоти на Red Bull не разчитаха на допълнителните 80 к.с. и за самото състезание, което допълнително засили тези спекулации. Начинът, по който Уебър бе изпреварен от Хамилтън на старта, въпреки че австралиецът потегли по-добре, обаче даде отговор на въпроса. Екипът на Red Bull просто се е отказал от системата за този уикенд и Кристиан Хорнър потвърди това.

„Нямахме KERS този уикенд”, обяснява тим-шефът на австрийския тим пред Autosport. “Не искахме да казваме на никого. Но ако се съди по старта, не се и нуждаехме от него. Притеснявахме се от това да кажем на всички преди състезанието. Използвахме системата в петък, но не бяхме доволни от надеждността. Имаше известен риск, ето защо я демонтирахме от двата автомобила и не я върнахме през целия уикенд.”

KERS е една наистина сложна система, интересна технология, но Ейдриън (Нюи) нямаше намерение да прави компромиси заради нея и тя трябваше да бъде пригодена към аеродинамичния пакет, което е сериозно предизвикателство. Момчетата в Милтън Кийнс все пак свършиха отлична работа и благодарение на тях автомобилът ни беше толкова надежден и доминирахме в надпреварата”, завършва Хорнер.

Коментари
comments powered by Disqus