Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хорнер: Уебър поиска Фетел да се отдръпне

03.06.2010 12:49 1
1
2571875256
Туит
Хорнер: Уебър поиска Фетел да се отдръпне

Отборът не е уважил молбата на австралиеца заради близостта и скоростта на пилотите на McLaren.

Марк Уебър е поискал от Red Bull да помоли съотборника му Себастиан Фетел да намали темпото си и да се отдръпне от него обиколка преди катастрофата между тях в Гран при на Турция, заяви изпълнителният директор на екипа Кристиан Хорнер.

В 41-ата обиколка младият германец беше по-бърз от лидера в надпреварата и го атакува, но се изнесе вдясно твърде рано, удари го и така лиши отбора си от почти сигурна двойна победа. В крайна сметка Фетел отпадна, Уебър финишира трети, а McLaren записа втория си двоен успех за сезона.

Австралиецът водеше колоната през цялото състезание, а при инцидента съотборникът му направи първата си атака към него.

В интервю за Autosport Кристиан Хорнер обясни, че малко преди катастрофата Уебър е помолил екипа по радиото Фетел да се отдръпне от него и да забави следващите ги пилоти на McLaren. Тимът не е уважил молбата му заради близостта на Люис Хамилтън и Дженсън Бътън, които притискаха германеца.

„Беше пределно ясно, че с предимството в скоростта на McLaren на правите е невъзможно да намалим темпото и да се върнем към тях. Обиколка преди инцидента Марк поиска от Себастиан да се дръпне малко назад. Това нямаше как да стане, защото англичаните бяха там“, каза Хорнер.

Шефът на Red Bull призна, че Фетел се е движел с по-добро темпо от своя съотборник. „Тогава Марк сякаш имаше проблеми със задните гуми или поне така изглеждаше от бокса. Между 39-ата и 40-ата обиколка Себастиан бързо се залепи за задницата на Марк и в 41-ата го атакува. Тогава двамата попаднаха в ситуация, в която не биха искали да бъдат“, добави Хорнер.

Англичанинът е убеден, че катастрофата няма да навреди на взаимоотношения в тима. „Имаме двама зрели пилоти. Очевидно емоциите в неделя бяха доста разгорещени, но момчетата са професионалисти. Вероятно няма да отидат заедно в някой пъб да изпият по едно питие, но ще продължат да работят професионално, както в последните няколко състезания. Те работят за отбора и знаят какви са правилата“, завърши Хорнер.

Междувременно стана ясно, че екипът вече е започнал преговори с Фетел за удължаването на договора му до края на 2015 г. Настоящият контракт на германеца изтича в края на следващия сезон.

Коментари

анонимен
Последно каква е истината? Пестенето на гориво или тази версия-дано да е последна...?

comments powered by Disqus