Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

HRT F112: Сложихме точка!

05.03.2012 22:26
Туит
HRT F112: Сложихме точка!

HRT F112 направи първите си обиколки на „Каталуня“ в понеделник следобед. Това бе и последната премиера във Формула 1, след като Marussia показа по-рано през деня новия MR01.

Испанският тим по подобие на Marussia не можа да се включи в колективните тестове, но за разлика от него поне премина успешно всички краштестове на ФИА. Нараин Картикеян направи първите обиколки на F112 в понеделник следобед на „Каталуня“, но ветеранът Педро де ла Роса ще носи основната отговорност по подготовката му за предстоящия старт в Австралия.

Ако се съди по публикуваните фотографии, то F112 не се отличава съществено от миналогодишния автомобил, като най-големите промени са свързани с цветовата схема. Липсата на спонсори, с изключение на Tata, която гарантира титулярното място на Нараин Картикеян, също прави голямо впечатление, но това едва ли е изненада с оглед на проблемите, които тимът има от първия ден на своето съществуване.

За трета поредна година HRT ще използва двигатели на Cosworth. Испанският отбор, както и Marussia, останаха единствените тимове, които разчитат на тях, след като първо Caterham, а после и Williams предпочетоха Renault.

Коментари
comments powered by Disqus