Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

HRT и Dallara се разделиха

26.05.2010 15:00
Туит

HRT прекрати партньорските си взаимоотношения с Dallara. Италианската компания конструира шасито на новака за сезон 2010.

Между двете страни имаше известно напрежение, което първо бе предизвикано от закъснелите плащания на Campos (предшественика на HRT) към Dallara, а впоследствие от критиките на техническия консултант Джеф Уилис и тестовият пилот Кристиан Клийн към произведения от италианците автомобил. В Монако миналия уикенд тим-шефа Колин Колес коментира, че ръководеният от него отбор вероятно ще прекрати взаимоотношенията си с Dallara, а днес това официално стана факт.

„HRT F1 Team, Hispania Racing и италианският производител на шасита Dallara Automobil S.p.A се споразумяха взаимно да прекратят сътрудничеството си“, гласи официалното изявление на HRT. „Решението е следствие от проведените през последните няколко месеца разговори относно съвместната им работа.“

В изявлението испанците благодарят на Dallara за положените усилия, въпреки че по-рано открито обвиняваха компанията за това, че автомобилът им е най-бавният на стартовата решетка.

„Двата партньора имаха огромно предизвикателство на старта на сезон 2010 във Формула 1, като всички в Dallara Automobili S.p.A работиха много здраво, за да подготвят автомобила за първото състезание на пистата в Бахрейн. Техните усилия дадоха резултат, тъй като HRT F1 Team, Hispania Racing застана на стартовата решетка за Гран при на Бахрейн.“

„Усилената работа на италианския конструктор на шасита Dallara Automobili преди сезона позволи на отбора, известен като Campos Meta 1 преди Хосе Рамон Карабанте да стане негов собственик през 2010 година, да се вмести в натоварения график. След първия старт HRT F1 Team, Hispania Racing участва в още пет Гран при от Формула 1, въпреки че за това време Dallara не направи никакви подобрения по шасито.“

„Сътрудничеството (на двете компании) доведе до създаването на оборудвания с двигател на Cosworth автомобил F110, който е и първият автомобил с цветовете на HRT F1 Team, Hispania Racing, въпреки че от мнозина това бе считано за невъзможна задача. След тези шест състезания от Формула 1 HRT F1 Team, Hispania Racing и Dallara Automobili S.p.A се съгласиха, че за толкова кратък период са свършили повече от добра работа.“

„Двете страни си желаят успех в бъдещите начинания“, завършва официалният пресрилийз.

Коментари
comments powered by Disqus