Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

HS Motorsport Audi A1: Мешана скара

09.11.2010 12:29
Туит

На този етап най-мощната версия за мъника Audi A1 е 1.4 TFSI, представена в Париж през септември. HS Motorsport обаче са се захванали със задачата 1.4 TSI да стане неин пряк конкурент.

Партньори на HS Motorsport в нелеката задача са Autohaus Kempen. За сребристото покритие на A1 обаче отговаря друга компания, а именно CarFilm Components. Изпускателната система пък е дело на Fox Sport, като накрайниците й са поместени в централната част на оптичния дифузор по подобие на Golf R.

В стандартната си версия 1,4-литровият TSI може да се похвали с отлични качества, които изразени в цифри, гласят 122 к.с. и 200 Нм. След намесата на HS Motorsport обаче максималната мощност достига 147 к.с., а въртящият момент 250 Н. За съжаление няма информация за начина, по който е оптимизирана работата на 1,4-литровия мотор на VW групата, но по всяка вероятност промените са следствие от новата изпускателна система и препрограмирания софтуер.

За отличното пътно поведение на мъника отговаря койловър окачването на H&R, което намалява с 55 мм височината отпред и с 60 мм отзад, както и 18-цоловите колела. Две версии са налични за тях - ASA GT1 в черен мат и сребрист фланец и седемлъчевите ASA GT2 в черен мат или антрацитен лак. Гумите са 215/35R18 на Hankook или Vredestein.

Промените в салона засягат спортните седалки Recaro Sportster CS и аудио-навигационната система Alpine.

Коментари
comments powered by Disqus