Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hybrid-R - концепт с 420 к.с. на Toyota, представен на IAA

11.09.2013 13:59
Туит

Toyota представя на автомобилното изложение във Франкфурт нов концептуален автомобил Hybrid-R с хибридна състезателна технология.

Хората от Toyota все още говорят съвсем пестеливо за новия екологичен състезателен автомобил. За база на концепта Toyota Hybrid-R е послужила версията с три врати на  Yaris Hybrid. Технологията за задвижването от своя страна доставя хибридният състезателен автомобил TS030, който наскоро зае второ място в Льо Ман.

Концептът Toyota Hybrid-R генерира 420 к.с.

Развиващото 400 к.с. хибридно задвижване на състезателя от Льо Ман комбинира 3,4-литров V8 двигател с един електрически мотор. В студията за IAA е интегриран само един 1,6-литров бензинов турбодвигател в комбинация с два електрически мотора, обединени в интелигентна система за задвижване на всички колела.

Предните колела на Yaris Hybrid-R се задвижват от четирицилиндров турбомотор с директно впръскване, генериращ 300 к.с. и 420 Нм. Този двигател е разработен в съответствие с директивите на ФИА и може да бъде използван навсякъде по света в различни серии на моторните спортове. Задните колела на Yaris Hybrid R се задвижват от по един електромотор с 60 к.с., какъвто се използва и при стандартния Yaris Hybrid. Скоростите се сменят секвенциално посредством механична шестстепенна предавателна кутия.

За съхранение на спирачната енергия инженерите разчитат на суперкондензатори, които позволяват свръхбързи цикли на зареждане. В допълнение на борда има и конвенционална  никел-металхидридна батерия, която се захранва от генератор. A двата режима на управление на енергийните потоци позволяват концептът Toyota Hybrid-R да се шофира както по обикновената пътна мрежа, така и на писта. В режима "Road" суперкондензаторите отдават енергията, добита при спиране,  в продължение на 10 секунди, при което мощността на двата електромотора възлиза на около 40 к.с. В режим "Track" задните електрически двигатели могат да генерират в продължение на 5 секунди обща мощност до 120 к.с.

Спорта визия на Yaris Hybrid-R

Интериорът на хибридния състезател е облагороден със спортни седалки Recaro в синя алкантара, с каквато са облицовани също таванът и вратите. Педалите произхождат от GT86. Екстериорът е украсен с нови фарове, предна престилка с големи обрамчени в синьо отвори за охлаждащ въздух, както и с нови странични прагове, спойлер на ръба на покрива и задна престилка с нова визия. В арките на колелата се въртят 18-цолови алуминиеви джанти със спортни гуми 225/40. Спирането е поверено на състезателна спирачна система с шестбутални спирачни апарати отпред и четирибутални на задния мост.

Коментари
comments powered by Disqus