Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai атакува пазара с два нови двигателя

24.10.2011 10:20
Туит

Hyundai представи два нови двигателя – 1,6-литровият бензин с принудително пълнене, който генерира 204 к.с. и двулитровият дизел със 150 к.с.. Вероятно първият ще намери място под капака на нестандартното купе с три врати Veloster.

Новият бензинов Gamma 1.6 T-GDI е разработван в рамките на 52 месеца и струва на компанията приблизително 44 милиона евро, като според официалното съобщение на корейците притежава „най-добрите динамични характеристики в класа, където конкуренцията е най-жестока”. И въпреки че сме на мнение, че подобни изказвания са твърде смели, няма как да отречем добрите показатели на четирицилиндровия мотор, а именно максимална мощност от 204 к.с. при 6000 об./мин и 265 Нм при 1750 об./мин.

За да постигнат тези стойности, като същевременно влязат в границите на Euro 5 стандарта и калифорнийския ULEV-2, инженерите на Hyundai използват директно впръскване, двойна CVVT система за променливо газоразпределение, интегриран в изпускателния колектор двуструен турбокомпресор и междинен охладител на сгъстения въздух.

Дизеловият Euro6 R-2.0 разполага със 150 к.с. и с 383 Нм, а същевременно отделя 56% по-малко азотни оксиди спрямо своя предшественик. За това голяма заслуга има новата система за рециркулация на отработените газове.

Коментари
comments powered by Disqus