Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Azera: Предстоящ дебют

28.07.2011 14:11
Туит

Hyundai обяви официално, че новият Azera ще дебютира на автомобилния салон в Лос Анджелис през ноември тази година.

Корейците не публикуват никакви официални фотографии и технически данни за модела, но по всяка вероятност той няма да се отличава съществено от европейския си аналог Grandeur. Визията ще следва изцяло новия флуиден дизайн на марката, а технологичната платформа ще бъде заимствана от Kia Cadenza.

Azera, който ще се позиционира между Sonata и Genesis, вероятно ще получи за пазара в САЩ 3,8-литровия V6 (333 к.с.) и двулитровият редови четирицилиндров мотор с принудително пълнене (274 к.с.).

Продажбите на Azera в САЩ ще стартират в началото на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus