Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Curb: Copycat

11.01.2011 16:56
Туит

Звездата на щанда на Hyundai в Детройт е тривратото купе Veloster, но прототипът Curb е не по-малко впечатляващ представител на новия дизайнерски стил на компанията.

Стилистиката на четириместния Curb е изцяло повлияна от т.нар. флуиден дизайн, който вече близо година определя визията на новите модели на Hyundai. Няма как обаче да не отбележим приликите с Nissan Juke или по-скоро с неговия предшественик – прототипа Qazana.

Curb, който е седмият автомобил, проектиран в калифорнийския дизайнерски център на Hyundai, е оборудван с познатия 1,6-литров бензинов мотор на марката, в случая с принудително пълнене и 175 к.с. , и новата трансмисия с два съединителя. Тя е именована DSG (Direct Shift Gearbox), което със сигурност няма да се хареса на VW, тъй като „първообразът“ й също носи аналогичното име (Direkt-Schalt-Getriebe).

Ако се съди по официалните данни, прототипът се нуждае от 5,9 литра за 100 км извънградско шофиране и от 7,8 при натоварение градски трафик, за което съдейства ISG старт/стоп системата на корейците. Сред останалите характеристики на Curb впечатление правят 22-цоловите колела, миниатюрните задни врати, силно скосеното челно стъкло, комбинирано с максимално тънки предни колони и футуристичният интериор.

На този етап няма информация за евентуално серийно производство.

Коментари
comments powered by Disqus