Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai е новият азиатски лидер в Европа

23.11.2010 11:14
Туит

В началото на 2009 г. Toyota оповести, че е изместила GM от лидерската позиция на автомобилния пазар. Проблемите с дефектния педал и световната икономическа криза обаче се отразиха драстично върху продажбите на японците и те дори изгубиха първото си място сред азиатските производители в Европа.

Новият лидер на Стария континент е Hyundai Motor Co. и KIA Motors Corp, която е собственост на водещия корейски производител. През първите десет месеца на 2010 г. двете компании са реализирали 521 369 автомобила в Европа, което е с 4% повече от миналата година. Тези продажби им отреждат 4,5% пазарен дял на Стария континент, докато със своите 511 754 бройки Toyota и Lexus държат 4,4%. Спадът в продажбите на двете японски марки в Европа е 17%.

Една от причините за това разместване на позициите е промяната, която световната икономическа криза направи на пазара на автомобили и търсенето на по-евтини решения. Другата е, че в момента корейците разполагат с много широко портфолио, а същевременно предлагат своите модели с гаранция от 5 до 7 години. И естествено, не на последно място значение имат проблемите на Toyota и множеството сервизни акции.

„Hyundai и Kia очевидно се възползваха от мащабните сервизни акции на Toyota”, обяснява Ан Санг Йоон, анализатор в сеулската Tong Yang Securities Inc. „Същевременно те разшириха значително моделната си линия за европейския пазар и дадоха на клиентите си много по-голям избор.”

Анализите сочат, че Hyundai вероятно ще увеличи предимството си и през следващата година, тъй като корейците обръщат все по-голямо внимание върху европейските си модели. Същевременно продажбите на компанията в САЩ през 2010 г. са нараснали с внушителните 21%. Toyota пък е изгубила 6,3%.

Коментари
comments powered by Disqus