Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Fan Park отвори врати със старта на Световното

13.06.2014 17:20
Туит

Там ще споделите истинските емоции от голямата игра

Голове, емоции, ентусиазирани фенове и хиляди литри бира. Вчера световното първенство по футбол в Бразилия започна с пълна сила. И макар че за пореден път България не се класира за него, заведенията бяха пълни с екзалтирани почитатели на най-известния спорт.

Вчера, 12 юни, зад зала 6 на НДК отвори врати „Ариана Мондиал Камп“, част от който е и Hyundai Fan Park.

Сътрудничеството на Hyundai с FIFA започва от 1999 г. и има договор за Официален Автомобилен Партньор на FIFA за всички футболни турнири до 2022 г. От 2002 г. се организират и масови събития за гледане на мачовете от първенствата на огромни екрани в столиците на част от страните, класирани за финалите на световните първенства. По време на Световното в ЮАР през 2010 г. във фен парковете на Hyundai мачовете са гледали над 3,5 млн. души в 29 града в целия свят.

По време на Световното в ЮАР през 2010 г. във фен парковете на Hyundai мачовете са гледали над 3,5 млн. души в 29 града в целия свят.

Тази година за първи път се организира Hyundai Fan Park в центъра на София, в рамките на „Ариана Мондиал Камп”, зад зала 6 на НДК.

Освен гледането на мачовете на огромен екран, екипът на Hyundai е подготвил много игри и забавления за феновете.

Коментари
comments powered by Disqus