Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Genesis Coupе: В началото бе словото

18.03.2008 16:03
Туит

Серийната версия на Genesis Coupе, която се отличава минимално от показаната през 2007 година студия, ще бъде представена на автосалона в Ню Йорк.

Запазени са клиновидната предна част, както и "сърдитите" предни светлини. Отворите в престилката обаче са станали по-дискретни от тези на предварителното изпълнение. Полегатото челно стъкло, високата задница и характерните "пристягания" по фланговете си проправят път към серийната модификация - стъкленият покрив на студията обаче не е сред оцелелите.

Топмодел с 300 "коня"

Въпреки че седанът и купето ползват същата техническа платформа, асортиментът на моторите им няма да бъде напълно идентичен. С мощният V8 например вероятно ще бъде привилегирована единствено четиривратата версия на Genesis. Базов се очаква да бъде двулитров турбодвигател, генериращ 215 к. с. В допълнение към него ще се включи 3,8-литров "шестак" с максимална продуктивност от 300 "коня".

Коментари
comments powered by Disqus