Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Genesis: Лукс от Корея

09.01.2008 13:01 5
5
2571825249
Туит

С модела Genesis, чиято топверсия разполага с V-образен осемцилиндров двигател, Hyundai навлиза в сегмента на лимузините от високия клас. Премиерата му ще се състои на автосалона в Детройт.

Genesis всява страх сред конкурентите си Lexus GS, BMW Пета серия, Mercedes E-класа и Infiniti M най-вече заради ниската си цена - базовата версия ще се разменя за около 30 000 долара.

Мощни двигатели

Автомобилът ще бъде задвижван от 3,3-литров V6 с мощност 268 к. с. и 316 Нм максимален въртящ момент, както и от 3,8-литров шестцилиндров агрегат, генериращ 290 к. с. и 360 Нм. Топверсията пък е представена от V-образен "осмак", който извлича 368 к. с. и 440 Нм от 4,6 литра работен обем. Моторите са комбинирани с шестстепенен автоматик, притежаващ функция за ръчна смяна на предавките.

Всеобхватно обзавеждане

Genesis може да се похвали със завиден комфорт на возене, обусловен от адаптивните амортисьори и внушителното междуосно разстояние от 2,94 метра. 1,8-тонният кореец разполага с богато обзавеждане, включващо адаптивни светлини, климатизирани седалки, инфо-развлекателна система и др. В зависимост от изпълнението автомобилът е снабден със 17 или 18-цолови алуминиеви колела.

Коментари

leon
Абе тия са жалки, взели предницата на S класа и профила на BMW 5 и ето ви лукс от Курея >:-)

AUDIboy
Абе да попитам къде отива Grandeur тогава? Не е ли той най-луксозния Хюндай? Ако този е по-луксозен, би трябвало да се мери с S-klasse, 7 Series и A8

Baro
hm naistina Hyundai 6te e seriozna konkurenciqt na qponskite i nemskite si kolegi s noviqt Genesis..dano go vidim nay-skoro vreme v nqkakyv test za da se uverim o6te pove4e v negovite ka4estva.

LEXUS
Браво,браво на Хюндай!Много красив луксозен седан.

hyundai_fan
[b][u]Ох!Автомобилът изглежда страхотно въпреки че радиаторната решетка много не ми харесва..въпреки това обаче корейците не спират да ме удивляват !!![/b][u] :) :) :)

comments powered by Disqus