Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Genesis: Навлизане във висшата класа

26.03.2007 15:03
Туит

Корейският автомобилен производител Hyundai показва своите амбиции за по-сериозен дял от горния среден клас: на четвърти април на изложението в Ню Йорк, компанията ще покаже новата си концептуална разработка на име "Genesis", чийто сериен вариант стартира в Щатите още догодина като пряк конкурент на „петицата” на BMW, Е-класата на Mercedes и GS на Lexus.

Концептуалният автомобил, с който корейската марка има желанието да покаже, че е напълно конкурентоспособна на останалите фирми в този сегмент, може да се похвали с подобаващо задвижване: под капака на дългия почти пет метра Genesis се крие V8-двигател с над 300 конски сили и около 400 нютонметра максимален въртящ момент. Времето за ускорение от място до 100 км/ч, според производителя е около шест секунди, а максималната скорост чувствително превишава границата от двеста километра в час. Междуосното разстояние на Genesis се равнява на 2,94 метра, широчината е 1,86 метра, а височината - 1,49 метра.

Моделът ще се появи и в Европа

Още преди официалната премиера на концепцията, Hyundai вече обявиха своите сериозни амбиции. От компанията твърдят, че вече са натрупали опит, който им позволява да направят „автомобил, който да може да се конкурира и с най-силните си противници в класа”. Гръмко изказване, зад което стоят сериозни очаквания. Дали и доколко корейците имат основания за такива твърдения, ще си покаже доста скоро...

Genesis ще бъде първата спортно-елегантна лимузина със задно задвижване в портфолиото на Hyundai. Тази концепция е сериозна предпоставка за успех във висшия сегмент на средния клас, така че марката планира да създаде и други модели, на базата на новата технологична платформа. Автомобилът ще се произвежда в Южна Корея, като Hyundai планира, на малко по-късен етап, да започне да предлага модела и на територията на Европа.

Коментари
comments powered by Disqus