Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai HND-9 на Сеулското Автомобилно шоу

22.03.2013 17:13
Туит

На външен вид концептуалната разработка е смесица между чертите на Lexus LFA и Mercedes SLS AMG.

Корейският автомобилен производител Hyundai представя на Сеулското автомобилно шоу прототипът с индексово обозначение HND-9, който подсказва как ще изглежда следващото поколение Genesis Coupé.

Първите изображения на Hyundai HND-9 представят спортно скроен автомобил с 2+2 месте, с издължен преден капак и къса задна част. Вратите се обръщат ефектно напред и нагоре. Типична шестоъгълна форма характеризира радиаторната решетка.

Hyundai HND-9 с 370 к.с.

В задната част изключително тесните светлини плавно преминават в отворите на задните калници. Други отличителни знаци са висок спойлер и престилка, дифузор с интегрирана четиритръбна изпускателната система. Иначе Hyundai HND-9 наподобява на смесица от Lexus LFA и Mercedes SLS AMG.

Интериорът се състои от четири индивидуално оформени седалки. Централната конзола се издига като висока дъга към арматурното табло и разделя водача от пътниците.

Прототипът се задвижва от 3,3-литров бензинов двигател със система за директно впръскване на горивото, снабден с турбокомпресор. Всичко това осигурява впечатляващите 370 к.с., които се предават към задните колела чрез 8-степенна автоматична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus