Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i-flow: Стъпка втора

25.02.2010 09:58
Туит

Hyundai публикува втория тийзър на прототипа i-flow, който ще бъде базов за развитието на новия i40.

Концепцията i-flow, предвестник на новия модел на Hyundai в D-сегмента, се отличава с плавни, елегантни линии, които не само му придават бионична, футуристична форма, но и допринасят за невероятната му аеродинамичност. Коефициентът на въздушно съпротивление от 0,25 помага за намаляването на емисии от CO2 до едва 85g/km, а консумацията на гориво пада до впечатляващите 3 литра за 100 км пробег.

За постигането на тези впечатляващи резултати заслуга има и първото дизел-електрическо хибридно задвижване, разработено от Hyundai. Новият 1,7-литров двигател U2 с двустепенен турбокомпресор е комбиниран с електромотор, който се захранва от литий-полимерни батерии на Hyundai. За съжаление корейците не публикуват динамичните характеристики на модела, но обещават, че той ще получи шестстепенна скоростна кутия с двоен съединител.

Интериорът на i-flow предефинира концепцията за купе тип седан и въвежда нови стандарти с използването на материали и технологии от следващо поколение, създадени съвместно с водещата химическа компания BASF. Основни елементи като седалките и централната конзола са разработени така, че да теглото и обема им да бъдат сведени до минимум. Интерфейсът на кокпита е организиран около голям екран, който реагира не само на докосване, но и на жестове.

Лаковото покритие Liquid Metal, разработка на BASF Coatings допринася за силното визуално въздействие на екстериора на i-flow. В тази екологична боя на водна основа има пигменти за специални ефекти, които придават на покритието вида на полиран метал.

i-flow очертава посоката, която ще следва новия модел на корейците в D-сегмента. i40, както най-вероятно ще бъде наречен, ще дебютира през 2011 г.

Коментари
comments powered by Disqus