Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i-oniq: Чиста работа

07.03.2012 11:00
Туит

Hyundai i-oniq може да измине 120 км единствено на електричество, а когато двигателят с вътрешно горене започне да работи, автономният пробег достига 700.

Дългият 4,4 метра i-oniq е спортен хечбек с три врати, който представя последната еволюция на дизайнерския стил на компанията „флуидна склуптура“. Той е проектиран и изработен от европейския център за развойна дейност на корейците в Рюселсхайм, Германия.

i-oniq обаче не е единствено дизайнерско упражнение, тъй като инженерите на Hyundai са отделили сериозно внимание и на силовия тракт. В основата му е трицилиндров бенизнов мотор с работен обем от един литър (61 к.с.), комбиниран с електродвигател (109 к.с.). Последният изпълнява единствено функцията на екстендър и е куплиран към генератора (55 кВт), който отговаря за захранването на литиево-йонните батерии, при положение че зарядът им бъде изчерпан.

Според официалните данни на Hyundai емисиите CO2 при i-oniq са ограничени на 45 г/км, което е възможно благодарение на това, че той може да измине цели 120 километра изцяло на електрически режим. Когато на помощ се притече двигателят с вътрешно горене, автономният пробег нараства на 700. Същевременно максималната скорост достига съвсем приличните 145 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus