Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i-oniq: Последната еволюция

01.03.2012 16:19
Туит

Hyundai публикува първата официална снимка на модела i-oniq, който ще дебютира в Женева. Задвижването му е хибридно и е базирано на еднолитров трицилиндров ДВГ.

Дългият 4,4 метра i-oniq е спортен хечбек, който представя последната еволюция на дизайнерския стил на компанията „флуидна склуптура“. Той е проектиран и изработен от европейския център за развойна дейност на корейците в Рюселсхайм, Германия.

i-oniq обаче не е единствено дизайнерско упражнение, тъй като инженерите на Hyundai са отделили сериозно внимание и на силовия тракт. В основата му е трицилиндров бенизнов мотор с работен обем от един литър, който е комбиниран с електродвигател, чиято максимална мощност достига 110 к.с..

По всяка вероятност хибридната система е последователна, защото i-oniq може да измине цели 120 километра изцяло на електрически режим, а когато ресурсът на литиево-йонната батерия се изчерпи и на помощ се притече двигателят с вътрешно горене, автономният пробег нараства на 700 км. Според официалните данни на Hyundai емисиите CO2 са ограничени на впечатляващите 45 г/км.

i-oniq ще бъде представен официално на автомобилния салон в Женева на 6 март.

Коментари
comments powered by Disqus