Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i10 Electric: Залъгалка

07.09.2009 11:12
Туит

На автомобилния салон във Франкфурт Hyundai ще представи серийната версия на i10 Electric. Електромобилът ще се появи на пазара в Южна Корея през втората половина на 2010 г.

Както може да се предположи от името, новият представител във фамилията на Hyundai е базиран на хечбека i10, но под капака му работи електромотор с максимална мощност от 49 кВт (65 к. с.). Захранването се осигурява от литиево-полимерна батерия с капацитет 16 кВтч, която е съвместна разработка с LG.

От Hyundai обещават автономен пробег от 160 километра и максимална скорост от 130 км/ч. Зареждането може да се осъществява по два начина – от стандартната електрическа мрежа (при 220 В) и с промишлен ток (415 В какъвто явно е стандартът в Корея). При първия вариант пълният заряд отнема 5 часа, докато при бързия цикъл батерията достига 85% от капацитета си само за 15 минути.

На този етап от Hyundai не планират мащабно серийно производство, тъй като цената на електрическия пакет е прекалено висока – около 10 000 евро. Очаква се разходите да паднат значително в близко бъдеще и i10 Electric да стане масов през 2012 г.

Коментари
comments powered by Disqus