Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i10 i-Blue: Икономична икономика

07.08.2009 16:17
Туит

Hyundai ще оборудва своя мъник i10 с нов трицилиндров мотор с принудително пълнене догодина. Максималната мощност на 800-кубиковия двигател ще бъде приблизително 90 к. с., а отделяните емисии CO2 – под 100 гр./км.

Корейският производител представи сходен агрегат при Hyundai i10 Blue CNG, който дебютира на автомобилния салон в Женева през 2008 г. Концептуалният модел използваше метан, благодарение на което емисиите CО2 бяха 65 гр./км при максимална мощност 97 к. с. Според Hyundai обаче серийният модел i10 i-Blue, както вероятно ще се нарича, ще има по-голям успех при положение, че работи на бензин.

i10 i-Blue ще дебютира в началото на следващата година. Цената му ще е малко по-висока от тази на върховия засега представител в моделната линия i10 1.2, но определено ще запази статуса си на нискобюджетен автомобил. Това е възможно благодарение на факта, че i10 се произвежда в Индия. По всяка вероятност новият 800-кубиков мотор ще се използва и при други модели като например Kia Picanto.

Коментари
comments powered by Disqus