Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i10: Стандартна процедура

14.09.2010 16:11
Туит

Три години след пазарния си дебют Hyundai i10 ще се сдобие с първия си мащабен фейслифт. Мъникът на корейците ще се появи за първи път пред публика на автосалона в Париж.

Преди броени дни Hyundai показа електрическата версия на i10, но с това новините около малкия градски автомобил на компанията не свършват, защото в Париж ще дебютира фейслифт версията му. Дизайнът е сериозно повлиян от последните проекти на корейците и най-вече новия ix35, като промените са основно в шестоъгълната радиаторна решетка, изтеглените назад челни светлини, модифицираните брони и огледалата, в чиито корпуси са интегрирани мигачите.

На този етап Hyundai предоставя една-единствена снимка на екстериора, но ако се съди по официалния пресрилийз, в салона също ни очакват съществени промени и той най-вече в качеството на материалите. Най-драстичните корекции обаче ще са под капака. Новият трицилиндров двигател (1.0 л) с 68 к.с. вероятно ще замени четирицилиндровия iRDE (1.1 л) и аналогичния Kappa (1.2 л) от предходната версия и ще отделя по-малко от 100 грама CO2 за километър пробег. Засега няма информация за бъдещето на дизеловата версия.

i10 от моделната 2011 г. ще дебютира пред публика на парижкия автосалон в края на месеца успоредно с минивана ix20.

Коментари
comments powered by Disqus