Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i20: Богатият наследник

03.09.2008 15:49
Туит

Корейците публикуваха първата фотография на новия петврат хечбек, който ще замени модела Getz в началото на 2009 година. Дизайнът на автомобила е дело на специалисти от Рюселсхайм.

i20 разполага с удължено междуосно разстояние, което обещава широко вътрешно пространство. Все още не са оповестени подробности за задвижващите агрегати, но е вероятно сред тях да попаднат 1,2, 1,4 и 1,6-литрови бензинови машини, както и 1,4-литров турбодизел. В Париж ще бъде представена и екологична линия, носеща обозначението i-blue.

Неговите показатели ще са 1.4 CRDi с производителност от 90 к. с. и 220 Нм максимален въртящ момент. Стандартната 5-степенна трансмисия ще бъде заменена с шестстепенна, а клиренсът ще бъде скъсен с 15 милиметра. Очакват се още: незначителни изменения на каросерията в името на по-добрата аеродинамика; монтирането на гуми с по-ниско съпротивление на търкаляне, както и специално масло за мотора.

Целта на корейските конструктори е да понижат средния разход до 4,2 литра дизел и 99 грама CO2 на км. Икономичната версия на i20 ще навлезе в европейския пазар в средата на 2009 година.

Коментари
comments powered by Disqus