Обновеният Hyundai i20, който ще дебютира на автосалона в Женева, поставя нови стандарти по отношение на ефективността. Корейският мъник ще разполага с версия, която отделя 84 г/км CO2.
Новият дизайнерски стил на Hyundai не е пощадил и i20. Най-малкият модел на корейците е получил типичната двукомпонентна радиаторна решетка и нови челни светлини, а броните и предният капак са модифицирани. Далеч по-съществено е обаче това, което се случва под капака.
Когато е оборудван с 1,1-литровия трицилиндров U-II дизел на корейците (75 к.с.) и Blue Drive пакета, i20 отделя само 84 г/км CO2, което е с 1 г/км по-малко от Rio 1.1 CRDi EcoDynamics на Kia. Гамата двигатели на Hyundai i20 ще включва още един дизел, но четирицилиндров с работен обем от 1,4 литра (90 к.с.), който отделя 96 г/км CO2
По отношение на външните габарити (3995 х 1710 х 1490 мм) i20 е претърпял промени само в дължината, която е нараснала с 55 мм (30 мм в предната част и 25 в задната), но вероятно това е следствие от новите брони и каросерията остава същата.
Фейслифтът на i20 ще се продава с петгодишната Triple Care гаранция на Hyndai.