Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i20 N Concept: Горещ малък модел с гени от WRC

10.12.2014 10:25
Туит
Hyundai i20 N Concept: Горещ малък модел с гени от WRC

Корейците показаха първата скица на бъдещия спортен автомобил

Корейският автомобилен гигант Hyundai трансферира опита си от WRC от малкия i20 автомобил в един потентен сериен модел. Hyundai i20 N ще се причисли към горещите джуджета.

На Световния рали шампионат през миналия сезон Hyundai се състезаваше с i20 и завоюва четвърто място в групата на производителите. В генералното класиране за пилоти Тиери Нювил завоюва 6-о място. Това е достатъчно основание болидите WRC да получат цивилна реализация.

Сега корейците показаха на hyundai-blog.com първата скица на Hyundai I20 N Concept. Студията, също като рали автомобила, има огромни престилки и заден спойлер. Калниците са изпъкнали. Относно възможното задвижване все още няма информация. Под капака на рали автомобила тупти сърцето на мощния 300 к.с., 1,6-литров турбо четирицилиндров двигател със задвижване на четирите колела, но i20 N не би трябвало да стартира с такава мощност.

Коментари
comments powered by Disqus