Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i30 N: Ето горещия компактен кореец

22.01.2016 10:04
Туит

Нашите фотографи на прототипи успяха да уловят топ модела по време на тестове на Нюрбургринг

В бъдеще Hyundai ще обозначава своите специални модели с наставката N. Първият автомобил от тази поредица, която ще включва и спортни модели, ще бъде i30.

Hyundai i30 е първият модел на N дивизията

Нашите фотографи на прототипи успяха да уловят топ модела по време на тестовите изпитания на Нюрбургринг. Визуално Hyundai i30 N е показан само с маргинален камуфлаж, единствено само предната част е маскирана.

За разлика от серийния модел, отдолу се крие много ясно контурирана предна престилка с голям сплитер. Шасито, както и спирачната система на новия Hyundai 30 N, също ще бъдат адаптирани към мощността. Спирачната система ясно се откроява на снимките на прототипа с червените спирачни апарати и шлифовани спирачни  дискове. Ръбът на покрива е рафиниран със спойлер.

Hyundai i30 N с малко под 300 к.с.

А мощността ? Тук може да се спекулира, дали 1,6 литровият турбо четирицилиндров двигател изобщо ще може да генерира повече от 186-те к.с. на сегашния топ модел. За да се впише в редиците на мощните компактни модели, мощността трябва да бъде най-малко в диапазона от 250 к.с. Вицепрезидентът на Hyundai Вонг -Чул Янг заяви пред Autoexpress, че i30 N стъпва с предно предаване и под 300 к.с.

„Горещият” i30 N ще дойде едва след представянето на новото поколение на i30

Коментари
comments powered by Disqus