Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i30: Пълната картина

16.09.2011 11:23
Туит

Hyundai публикува официалните технически характеристики на новия i30. Бъдещите клиенти на марката ще могат да избират между шест двигателя.

Hyundai i30 е и най-успешният европейски модел на компанията. От дебюта му през юли 2007 г. досега са продадени цели 350 000 бройки, като само през 2010 г. цифрата достига 115 000. Ето защо задачата на неговия наследник ще бъде изключително тежка. Дали ще се справи с нея, предстои да разберем, но ако се съди по увереността на корейците и по това, което i30 ни предлага като технически характеристики, е въпрос единствено на време.

Втората генерация демонстрира еволюцията на Fluidic Sculpture философията на марката, коeто в случая се изразява в шестоъгълната радиаторна решетка с две напречно разположени дъговидни ламели и новите челни светлини. В задната част впечатление правят спойлерът на петата врата, както и стоповете, които следват страничната линия.

Три бензинови и три дизелови мотора в мощностния диапазон от 90 до 135 к.с. ще работят първоначално под капака на новия i30, като според Hyundai най-популярният от тях ще бъде 1,6-литровият дизел с променлива геометрия на турбото. Благодарение на своите 128 к.с. той ускорява компактния модел от място до 100 км/ч за 10,9 секунди и му гарантира максимална скорост от 197 км/ч. Другите два дизела са 1,6 литров със 110 к.с. и 1,4 литров с 90.

Бензиновите двигатели също предлагат „отличен баланс между динамика и икономия”. 1,6-литровият Gamma GDI (135 к.с.) е и най-мощният за модела, като неговите алтернативи са 1,4-литровият със 100 к.с. и 1,6-литровият със 120. Шестстепенната механична трансмисия е стандартна, но като опция ще се предлага автоматик със същия брой предавки.

За отличната ефективност на i30 се грижат старт/стопът, гумите с ниско съпротивление на търкаляне и интелигентната система за управление на алтернатора. Благодарение на тях 1,6-литровият дизезл със 128 к.с. може да „падне” под 100 г/км емисии CO2. За комфортна на пътниците пък се грижи многозвенното окачване отзад, навигационната система със седеминчов сензорен дисплей, панорамният стъклен покрив и двузоналният климатик. Нараснало е и пространството в салона заради по-големите външни габарити (4300 х 1780 х 1470 мм), както и обемът на багажното отделение, който вече достига 378 литра.

От Hyunda предвиждат 120 000 продажби годишно за новия i30.

Коментари
comments powered by Disqus