Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i30: Тежко бреме

08.09.2011 09:32
Туит

Hyundai публикува първите официални фотографии на новия i30, но засега пази в тайна техническите му характеристики. Корейският представител в компактния клас ще дебютира на автосалона във Франкфурт следващата седмица.

i30 трябва да демонстрира еволюцията на Fluidic Sculpture философията на марката, която в случая се изразява в шестоъгълната радиаторна решетка с две напречно разположени дъговидни ламели и новите челни светлини. В задната част впечатление прави спойлерът на петата врата, както и стоповете, които следват страничната линия.

За съжаление в официалното съобщение на корейците за новия i30 няма никаква техническа информация, но от Hyundai публикуват много интересни факти относно неговият предшественик. Той е първият представител на марката, проектиран и произвеждан изцяло в Европа, първият автомобил на Hyundai, получил пет звезди от тестовете на Euro NCAP и първият модел, който използва новата номенклатура за обозначение, започваща с i.

Hyundai i30 е и най-успешният европейски модел на компанията. От дебюта му през юли 2007 г. досега са продадени цели 350 000 бройки, като само през 2010 г. цифрата достига 115 000. Ето защо задачата на неговия наследник ще бъде изключително тежка. Дали ще се справи с нея, ще можем да прогнозираме едва след като от Hyundai публикуват пълните му технически характеристики и впоследствие на пазара се появят първите бройки.

Коментари
comments powered by Disqus