Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i30 Wagon: Бачкам здраво!

23.02.2012 13:22
Туит

Hyundai публикува първите официални фотографии и технически характеристики на комбито i30. Това е втората вариация на новия i30, който дебютира във Франкфурт като хечбек с пет врати.

Комбито е заимствало директно предната част на хечбека, която се характеризира с шестоъгълната радиаторна решетка и с изтеглените назад челни светлини. Типът каросерия не предполага толкова динамична визия, но корейците са запазили до голяма степен агресивния страничен профил на компактния модел.

Дължината му е увеличена със 185 мм спрямо хечбека, което гарантира не само повече пространство за пътниците в салона, но и по-голямо багажно отделение - 528 литра, което е рекорд за гласа. При сгънати седалки то достига още по-впечатляващите 1642 литра.

Комбито ще получи същите двигатели като хечбека - три бензинови и три дизелови мотора в мощностния диапазон от 90 до 135 к.с. Според Hyundai най-популярният от тях ще бъде 1,6-литровият дизел с променлива геометрия на турбото (128 к.с.). Другите два дизела са 1,6 литров със 110 к.с. и 1,4 литров с 90.

Бензиновите двигатели също предлагат „отличен баланс между динамика и икономия”. 1,6-литровият Gamma GDI (135 к.с.) е и най-мощният за модела, като неговите алтернативи са 1,4-литровият със 100 к.с. и 1,6-литровият със 120. Шестстепенната механична трансмисия е стандартна, но като опция ще се предлага автоматик със същия брой предавки.

i30 Wagon ще дебютира на автомобилния салон в Женева, който отваря врати за посетители на 8 март.

Коментари
comments powered by Disqus