Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i40: Седанът ни очаква

09.05.2011 17:19 1
1
2571888524
Туит

Hyundai публикува първата визуализация на i40 във версията седан. Премиерата на модела е насрочена за автосалона в Барселона, който започва в края на тази седмица.

На този етап корейците не публикуват никаква конкретна информация за подготвения в Рюселсхайм модел с изключение на това, че междуосието му ще бъде 2,77 метра.

По всяка вероятност седанът ще използва пълната двигателна гама на комбито – дизелите са 1,7 литровия CRDi (125, 140 и 160 к.с.), двулитровия GDi (163 к.с.), 2,4-литровия GDi (201 к.с.) и новия 1,6-литров GDI (около 140 к.с.), а бензиновите двигатели – двулитровия със 150 к.с. и 2,4-литровия със 178 к.с.

Продажбите на седана трябва да започнат по-късно тази година. Комбито, което бе представено в Женева, вече е на пазара.

Коментари

mayaveta
Цените и гаранцията ще са определящи за успеха на колата. Европейски дизаин ОК, но европейски цени, за корейска кола- не става! Майсторите на "Чалгата" в автомобилостроенето- Renault правят такива изцепки, но мисля, че пазара ще ги накаже!

comments powered by Disqus