Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i40: Вече и във версия седан

12.05.2011 16:25
Туит

Hyundai представи официално седан версията на новия i40 в Барселона. Продажбите започват в края на годината.

Междуосието на подготвения в Рюселсхайм модел е 2,77 метра, което прави възможно "рекордните за D-сегмента показатели" по отношение на вътрешното пространство - 1025 мм височина за пътниците на предния ред седалки, 1455 мм широчина и 1170 мм за отстоянието при коленете. Дължината на седана пък достига 4740 мм, което е със 100 мм по-малко спрямо конкурентния Ford Mondeo, например.

Първоначално новият модел ще се предлага с четири двигателя в мощностния диапазон от 115 до 177 к.с. Корейците залагат твърдо на дизела, тъй като „в този сегмент 75% процента от продажбите в Европа“ се падат именно на самовъзпламенителите. Той ще бъде 1,7-литров, като в зависимост от версията ще генерира 115 к.с. и 260 Нм или 136 к.с. и 325 Нм.

Бензиновите мотори също са два. Базовият 1,6-литров Gamma GDI разполага със 135 к.с. и 164 Нм, а двулитровият Nu GDI, който е и върхов на този етап за модела, може да се похвали със 177 к.с. и 208 Нм. При него спринтът от място до 100 км/ч отнема по-малко от 10 секунди, а комбинираният разход е сведен до 6,8 литра.

Стандартната трансмисия е шестстепенна механична, но за по-мощния дизел се предлага и автоматична, също с шест предавки.

Hyundai е разработил нов пакет за изолиране на паразитните шумове специално за дизеловите варианти на i40, като с негова помощ интензитета на нежеланите звуци в купето е намален с 20%. Сред останалите интересни решения при i40 впечатление правят стандартните дневни сетлини (опционално се предлагат с ксенон), електрическата ръчна спирачка, навигацията с камера за обратно виждане, LCD контролните уреди и автоматичната система против запотяването на стъклата.

Продажбите на седана ще стартират през последната четвърт на тази година. Комбито, което бе представено в Женева, вече е на пазара.

Коментари
comments powered by Disqus