Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i800: Перфектното летищно такси

10.05.2008 07:05
Туит

Продаваният в Корея под името Starex транспортьор е изгодна 8-местна алтернатива на немските първенци в този клас.

Дължината на i800 е 5,13 метра, а ширината - 1,92 м. Задвижващ агрегат е 2,5-литровият CRDi на корейската компания, чиято производителност достига 170 конски сили и 392 Нм максимален въртящ момент благодарение на съвременна технология за принудително пълнене. Куплиран с 5-степенна механична предавателна кутия, двигателят предава мощността си към задните колела.

Азиатците обещават семеен ван с три реда седалки, приличен комфорт и минимален обем на багажника от 851 литра. Според Hyundai оборудваният със 75-литров резервоар i800 ще харчи средно 8,5 литра на 100 километра.
Коментари
comments powered by Disqus