Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai IONIQ: Скок напред за хибридните автомобили

08.01.2016 10:14
Туит

Пълната гама ще предлага избор от електрическа, plug-in хибридна и хибридна задвижваща система

След представянето му пред местните медии в центъра за изследване и разработки на Hyundai Motor в Намянг, Южна Корея, бяха потвърдени всички подробности около IONIQ – новото поколение хибридни автомобили.
Раг Юнг, ръководител отдел за управление на проекти на Hyundai Motor R & D Center каза: "IONIQ олицетворява новото мислене на Hyundai Motor и смели амбиции за бъдещето. Този специален хибрид от световна класа ще бъде отправна точка на нашата бъдеща мобилност.”

Лекота, постигната благодарение на специално разработен дизайн

Конструиран върху шаси, създадено специално, за да можете за пръв път досега да изберете между три ефективни двигателя с изключително ниски емисии, IONIQ може да се похвали с 53% подобрена стомана с висока якост (AHSS), умело комбинирана с лек алуминий. Новият модел намалява теглото с 12,6 кг (45%) чрез лята неструктурна каросерия от алуминий, каквито са предният и задният капак и компонентите на окачването. В зоните, където се изисква устойчивост на удар и поглъщане на енергията, конструкцията включва подобрена стомана с висока якост (AHSS), която може да издържи на значителни сили на въздействие при сблъсък.

В основата на новия модел стоят динамичното пътуване и управление – характеристика, която отличава IONIQ от останалите хибридни автомобили. Позиционирането на акумулаторната батерия ниско и напред осигурява нисък център на тежестта, който позволява изключителна динамика и устойчивост при завои. IONIQ спомага за необикновено умелото си управление с многораменно окачване с двойно долно рамо в задната част.

Интериорът на IONIQ: усъвършенстваната хибридна система

Пълната гама на IONIQ ще предлага избор от електрическа, plug-in хибридна и хибридна задвижваща система – за един-единствен модел за първи път в света досега. При представянето в Корея бяха разкрити детайли за първата версия, която ще бъде пусната на пазара – хибридът.
Най-високата топлинна ефективност в света (40%) на новия 1,6-литров двигател Kappa GDi, разработен специално за хибридните двигатели на Hyundai Motor, съчетана с електромотор с постоянни магнити и осигурява максимална производителност.

В двигателя е постигната водеща в класа си топлинна ефективност от 40%, като в същото време блокът и главата са разделени за оптимално охлаждане. Към всичко това е добавен инжектор за директно впръскване под високо налягане от 200 бара с 6 отвора, който допълнително намалява разхода на гориво и емисиите на CO2.

Едновременно с това литиево-йонната полимерна акумулаторна батерия осигурява изключителна ефективност на зареждане и разреждане, като оптимизира мощността от високоволтовия електромотор и позволява бърза регенерация. Регулиращото разпределение на мощността е наличната само при хибридите трансмисия с двойно сцепление (DCT), която осигурява динамично шофиране, характерно единствено за IONIQ. Водещата в класа си ефективност на пренасяне на мощността от 95,7% осигурява бърза реакция, ефективност на ускорението и плавна смяна на предавките, която очарова шофьорите с лекотата на управлението едновременно с ефективността на хибрида.


Коментари
comments powered by Disqus